Pages

Followers

Monday 10 February 2014

aku memang suke masak kan....

tajuk tak hengat..hehee
tapi memang ye lah..aku klu de kelapangan..suke je masak2 nie
hehee...terutamanya...sabtu ahad lah kan
hari2 biase agak liat lah disuruh masak..
huhuuuuu......sbb utama kekangan masa kan..
bahan-bahan nyer..tau tak aku nak buat ape nie?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

berseri2 chesskut aku nie..heeee
lepas settle chesskut..aku wat chezzy ball pulak..huhuu
sikit je lagik nie....
jadi lah mkn 4 branak..heee
nie untuk aku lah kan...cukup !!!!
lepas tu....de lagik projek mkn2 sepanjang hari....kopok oh kopok..
nie pun sedap wey..
best nyer kalu dpt tidur lepas kenyag perut ...mcm my3rd nie
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
lena kan..
hari minggu yang santai....duk umah sampai lebam
dah puas merayap semlm nyer kan...

No comments:

Post a Comment