Pages

Followers

Tuesday 7 May 2013

1 may 2013

**en3 lama tapi baru nak update**

alhamdulillah....

tepat 1 may 2013 genap lah saya 33thun
sempena tarikh itu....semua aku bg cuti
sbb 1 may jugak merupakan 'Hari Buruh'
hehheheee...pakej kan...sgt syok klu rancang percutian kan

anyway....tahun ni genap aku 33 tahun
33 tahun dengan 3 anak dara
33 tahun dengan seorang suami yg baik dan paham mempahami..heee
33 tahun dengan kerjaya di kantor
33 tahun dengan penuh onak duri
33 tahun dengan pelbagai suka dan duka
terima kasih mak kerana telah selamat melahirkan aku 33 tahun yg lalu dengan selamatnya
amin.....

semoga aku panjang usia
semoga aku bahgia selamanya disampaing org tersayang dan disayang
semoga murah rezeki selamanya
semoga sehat sejahtera hendaknya
semoga yang baik2 sahaja untuk aku dan semua org2 islam di muka bumi ini..jauhkan kami dr malapetaka yang kami geruni....amin....

PPG yg sangat over..



No comments:

Post a Comment