Pages

Followers

Friday 20 July 2018

1 May 2018

assalamualaikum 2018
bertahun amik mood nak update blog. 
tak update tak best, sbb kat sini boleh review balik cerita pahit manis
tengah rajin ni, boleh lah type sikit sikit...

pada 1 May 2018 genap lah aku 38 tahun
pada usia ni aku bersyukur masih diberikan kesempatan untuk terus mengecapi kebahagiaan dibawah rancanganNYA
segala dugaan suka duka aku hadapi dengan matang
aku tak mahu melatah latah bagai dedulu
 segala berita baik atau sebalik nya akan aku hadap dengan tenang
semoga ALLAH akan terus memberikan aku ujian
demi supaya aku xkan lupa kepadaNYA
aku bahagia disamping keluarga
mak ayah adik bradik saudara mara yg selalu ade bersama ku
anak anak menjadi nyawa ku untuk terus bernafas dengan tenang
tiada sambutan hari jadi
sekadar ucapan sebagai ganti
tanda ingatan yg aku ni makin berusia.. hihih
Happy Birthday To me



No comments:

Post a Comment