Pages

Followers

Friday 1 May 2015

turn to 35yrs ... alhamdulillah

1 May 2015
meningkat setapak lagi usia ku
dari  nombor 34 ke 35 tahun
 alhamdulillah...aku sihat sejahtera hendaknya
disamping keluarga tercinta dan anak anak tersayang
walau pun pada ulangtahun kali ni aku roda kehidupan ku sedang berputar
aku bersyukurt kerana aku diberikan kesempatan untuk 
menikmati kebahagiaan..
syukur alhamdulillah


semoga aku terus dilindungi olehNYA
keranaNYA aku masih bernafas
keranaNYA aku masih bertahan dan bersabar dgn segala dugaan

Ya Allah..panjangkan lah usia ku 
Ya Allah..berikan lah aku sinar kebahagian
YA Allah..berikan lah aku kesihatan yang baik demi keluarga ku
YA Allah..berikan ku rezeki yang murah dan halal
Ya Allah..berikan ku nikmat menjadi seorang anak, ibu dan isteri serta umatMu
semoga aku terus dilindungi oleh MU...aamiin..



No comments:

Post a Comment