Pages

Followers

Thursday, 23 January 2014

hujung minggu kami

bila ada masa yang terluang
kami akan bersantai2 kemana saje yang kami setujui bersama nak g bersama
ok...tujuan kami saje nak beli brg dapur sikit
moh lah kite saje usha ke giant kota kemuning nie
pe barang yang de sale..katanyer...
sekali tu tersangkut pulak kat sini..
sesi perkenalan sesi kraftgn untuk anak2..
memang menarik..aku pun macam seronok.
kebetulan tu dgr2..die buat promosi katanyer....
pada yang mampu tu sila2 lah yer...
aku mampu yang free jer..heee...
free mengaler
lepas tu buat kraftgn nie...menarik kan..ni hasil my1st
ni hasil kerjatagn my2nd..
lepas sesi mewarna n berkraftgn nie..de sesi buat sabun pulak...Free je kan....
org pertama yang buat nie.....lepas tu..ramai...
hasil nyer...ada bau lavender kaler purple
ni pun bau lavender..tapi warne pink menjadi pilihan
aktiviti die memang best.....ade kelas yang ditawarkan..
dengar2 nyer...klu xde prmosi rm330..tapi sebab de promosi mendaftar..hanya rm130 klu tak silap makcik lah...
kalau ditanyer my3rd...sibuk sakan nak main kat playground jer......tentulah myB yg jaga...
aku pantau dak dua nie jer..
sila-sila pada yang berminat
sempat jugak aku menvideokan ape aktiviti dorang kat situ
video
video
memang enjoy..klu mama de rezeki lebih2..leh jugak mama daftarkan PPG kat sini..katanyer..hehhehhe

No comments:

Post a Comment