Pages

Followers

Tuesday, 17 December 2013

nak kena cabut lagi

masa first time  dulu , my1st agak2 berani dalam takut
tapi die redha je sbb dah sakit sangat kot
gigi susu pertama yang nak dicabut dah settle
sekarang untuk kali ke2 pulak, gigi susu nyer mcm goyang tapi tak kuat
so..kali ni kita g klinik gigi biasa yer mama
ok jer nak oit...asal ko happy,,tak bising bile sakit nanti..huhu
video
kali ni mcm sakit je kot..hurm..aku pun tak brani yer..
kena ejection kat gusi..huhuuuu
lepas settle tu kebas kot..boleh pulak my1st cakap...
mama.....bibir kaka rasa besar sgt lah..mama nampak tak? hahhahaa

huhuuu....tahniah my1st...ko dah lalui semua ni
sekali dapat cabut..semua benda die nak mkn
excited kot...dah tak rasa sengal2 lagik..heeee

No comments:

Post a Comment