Pages

Followers

Tuesday 22 October 2013

sukar untuk ditafsirkan

kekadang aku ni dok pahe..
nape lah PPG suke sgt kelahi
pasal benda kecik je pun.....nak bertegang leher....
suara sape lebih kuat..
sampaikan aku ni dah jemu dgn semua tu...
tapi seronok menjadi halwa teliga ni...sbb time bertekak tu sape yang paling hebat!!!
tapi klu tengah baik...mcm belangkas...kulu kilir..elok je main ber3
sampaikan kan susunan berus gigi pun menjadi sebab penyebab nak cari gaduh
nie susunan tak macam biasa
sbb ape aku kata bukan susunan macam biasa
kalau biasa nyer aku dok tengah2 antara my1st & my2nd
ni disebabkan dorang tengah 'tak kawan' dengan mama kan..
sbb tu redha je susun gaya macam tu
pelik kan ..PPG aku ni...
huhuuu...

tafsirkan
yang atas ni pulak hasil nukilan budak perempuan berumur 3tahun 10bulan
ni hasil lukisan anak my kazen ..kak na nama nyer..heee..
ada cerita disebalik gambar yang dilukis...heeee...

No comments:

Post a Comment