Pages

Followers

Friday 6 September 2013

huggies dry pants

disuatu petang rabu
date : 4 sepetember 2013

amoi : hello..ini puan sumarni ya?
aku   : yup..ngape yer? (dengan nada yang buhsan sbb nombor tak dikenali)
amoi : puan, sebenarnya saya buat panggilan dr kimberly-clark,
aku   : okey..kenape yer..(dlm hati ada bunga )
amoi : puan telah terpilih sebagai salah seorang pemenang hadiah dari peraduan yang puan sertai dulu..
aku   : really? ok2.....saya dpt ape yer... (dah sgt hepy ni)
amoi : puan telah terpilih untuk terima bekalan pampes huggies pants selama 3 bulan..
aku   : what? 3 bulan..alhamdulillahhh.....
amoi : ok..saya nak amik detail alamat dan saiz yg anak puan gunakan
aku  : bla..bla..bla..la...lalaaaaa
amoi : ok puan penghantaran akan dibuat dalam masa 3-4 minggu dari sekarang yer
aku   : ok..tq tq tq

ya ampun......sangat seronok okey...
tp nyer aku pun tak pasti peraduan yg mana aku menang ni..
sbb peraduan yang baru ni..xde pulak hadiah untuk bekalan pampers ni..
ape pun....aku menag lah...walau bukan hadiah utama kan..
alhamdulillah...
dr dulu hingga kini
aku memang pengguna tegar pampers jenam huggies ni
dr my1st 2007 sampai lah my3rd 2010
memang serasi lah


No comments:

Post a Comment