Pages

Followers

Monday 3 December 2012

sorry..

herm..
kesah bermula c emak nyer nak membersihkan telinga anak nyer..
herm..herm..terasa2 sampai sekarang weyy..

sabtu pukul 12 tengahari (siap ingat masa tu)
aku dok lah menservis telinga PPG
org pertama tentulah my3rd ....sbb die yg nak sgt kan
aku pun layan..
sekali aku terhilang pandang sesaat jer
tup..tup... plopppp...my3rd ternangis n terkejut
rupenyer..aku dah terodok beb..ket dlm lubang telinga die..
walaweyyyy mak engko ni...LALAI..

masa tu ngah iklan cerita P.RAMLee lagu aci2 bukak pintu..
ada lah dara sikit je..maybe terluka kena kulit salur lubang telinga kot..
terus aku tuang setitik dua minyak gamat n minyak jersolin
harap sgt tak kena gegendang telinga die..
terus mak seriau tau..
yg my1st n my2nd pun tak mo lah mama korek..
kang mama jolok..hahhahaa....
harap2 tak lah sampai mcm ni..huhuuuuu





















jom nengok dlm telinga kita


















harap lah my3rd ok je..
aku pangil dia ..die ok jer
aku suruh die ckp...stil ok jugak
YA ALLAH..berikan lah kesihatan yang baik untuk anak ku NUR MARSYA INSYIRAH..amin







No comments:

Post a Comment