Pages

Followers

Thursday 27 April 2017

ermmm lama nyaaaa

bayangkan..last entry aku haritu pada 21//2016
pergh....mujur beum setahun
hihii....
jom lah rajin rajin kan diri nak menulis..nak mengedit..nak uplod lah kan..
saje nak mula cerita dr pelbagai sudut
mood happy happy

ermmm ape ye..
yang bermain di dlm ruang otak ku ini

tpi perubahan besar dlm family aku skrg ni
kami so so saje...layankan aje
malas aku nak beriya iya dlm segala hal..
insyallah kesabaran dan kekuatan aku sentiasa bersama ku...

pastukan..cerita pasal Myppg pulak..
my1st , Damia tu aku dah masuk kan ke asrama
yup..asrama pada usia 9 tahun di sebuah sekolah menengah area Klang
tak lah jauh mana kan...

pastu....ermm..erm... ape ye
macam macam lah
aktiviti kami sekeluarga lakukan
hihiii...


No comments:

Post a Comment