Pages

Followers

Thursday 31 December 2015

menjelang 2016

BUAT KELUARGA
- kamulah yang sentiasa terpenting dan sentiasa memberikan motivasi dalam hidup saya

BUAT TERSAYANG (SUAMI)
- saya minta maaf kalau saya ada menyakitkan hati kamu

BUAT KAWAN_KAWAN
- maafkan jika saya ada silap dan salah samada yang sengaja dan yang tidak disengajakan

BUAT SAHABAT
-  jangan lupakan saya , bila sesuatu masa nanti kita terpisah  dan saya tiada lagi didunia ini

 BUAT YANG TAK SEHALUAN DAN TAK SEPENDAPAT
- maag bila selama ini saya selalu salah dan serba tak kena dimata kamu

BUAT ORANG YANG PERNAH MENYAKITI HATI SAYA
- terima kasih kerana anada mengajar saya bagaimana untuk terus bertahan dan bersabar

TERIMA KASIH SEMUA SEBAB SUDAH ADA DALAM HIDUP SAYA

yang menjadikan tahun 2015 sebuah coretan hitam putih kehidupan yang lebih bermakna dan akan dikenang sepanjang masa

No comments:

Post a Comment