Pages

Followers

Friday, 16 January 2015

jom beli barang keperluan sekolah...

entry lama dah nak tenyeh kat sini
tp asyik banyak hal yang harus didulukan
so berabuk lah sikit belog aku ni
.......
musim cuti sekolah pun dah berakhir..sekarang tiba nyer sesi persekolaha tahun 2015
ape yg aku nak cerita ni....pasal membeli belah keprluan sekolah
aku tak lah berbelanjar besar mana
dbb kena budjet-budjte untuk semua ni
mana yang boleh digunapakai..kita recycle jer lah yer PPG
mana yang kena tukar baru kita tukar
ape pun..ade lah habuan...dpt lah sepersalian yang baru
hihiii...
sepersalian untuk my2nd

atas permintaan...

my1st jadi pengawas tahun ni...yg my2nd tu..tumpang setry je tu

ape pun..alhamdulillah..ade je rezeki PPG ni
baju kurung putih....myMom buatkan
kami modalkan kain ela jer..
alhamdulillah...myMom sgt membantu..

nexy episod pasal sekolah di entry yg lain pulak..

No comments:

Post a comment