Pages

Followers

Wednesday, 9 July 2014

oh myPPG...

video

cerita nyer Frozen
memang Frozen jadi wajib tayang dalam sehari atau setiap weekend
janji mereka kat depan mata aku ni
kalau dah layan Frozen haruslah ada 'teater' kan
kali ni siap pakai kasut raya....cikya nyer belikan
memang semua sakan melaram dlm rumah..tapi aku tak kesah lah
ko nak sepah ke nak gaduh ke..ko tak merayap tak tentu pasal
lagi lah sekarang tengah musim penculikan kan
kadang tu kita tak jangka
musibah ada dimana-mana sahaja..
PPG akan keluar dr rumah bila mana aku jemur kain or sapu laman
tapi bile aku dok dalam ...jgn mimpi lah nak dok merayap keluar kan
hahhahhahaa

video

video atas ni masa berbuka at myMom house
acara mereka memang padat
sbb pelakon layar nyer pun ber3 je kan
kali ni nak bukak saloon pulak
layan lah PPG weyyy



No comments:

Post a Comment