Pages

Followers

Friday 16 May 2014

kejutan di Hari Ibu..

11 may 2014
Hari Ibu
hehee..aku sebagai seorang ibu kepada 3 anak dara
memang bangga lah untuk hari ni
sbb dihargai untuk hari ni
dapat ucapan dari kekawan dan sedara mara
tapi.......kerja sebagai seorang ibu/surirumah tetap kena laksanakan
mlm tadi dah putaq dekat 4 kali...mesin basuh tu
semua kumpul..pagi nyer baru nak g dryer
seawal pukul 8am aku dah keluar wit my1st
Dobi Clean Pro menjadi pilihan.. kali ni di sec 25 s.alam
dah sumbat semua dlm tu
meh kita g serapan ye kakak
nasi lemak daun pisang dipagi hari..
mcm biasa lah....kulu kilir le aku ni kan
mcm takde apa2 berlaku..
sekali tu aku ke toilet dan....sekali nyer aku baru terperasan...
V
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tak buleh blah...weyy..malu lah pulak
hahahhaaa.....
sekali tu aku bantai gelak lah dgn my1st
die pun agak malu sbb mama nyer pakai selipar sebelah2
 trus2 aku masuk ke kereta dan memang sah2 lah..
aku main sarung jer..
hahhahhahaa
kena lah tukar kan....
patut lah baru aku sedar..dr tadi aku diperhatikan dengan pelik jer
tapi langsung aku tak terperasan
seb tak g soping moping kan..
hahhhaaa
dah dah dah jom lipat kain pulak
untuk bawak...heheee
kasut pun aku dryer kan....
alhamdulillah settle kije mendobi..tak sampai pukul 9.30 pun dah otw balik

nak yang percuma time2 nie lah..tapi tak perlu lah kot..

No comments:

Post a Comment