Pages

Followers

Wednesday 7 May 2014

alhamdulillah..

kembali lagi selepas menyepi
pelbagai tugasan yang menanti sbb tu aku lambt lah nak story
byk gak cerita ni..tapi kena lah mencatit nyer slow2..
ikut mood pun yer..
makcik dah 34 tahun wey....heee..tua kah?
hahhaaa..
penat kot..layan PPG lagi
dengan kije umah bagai
biasa lah..suri rumah yang berkejaya nie memang banyak agenda nyer
huhuuuu..
sempat2 gak lah aku menhadiri jemputan pengantin baru nie..
budak ni masa kecik2 nyer myMom lah yang dok bela
aku gak membantu sikit2..sbb masa tu aku dah tingkatan 1 kot klu tak silap teman
nama nyer WAFIDATUL NADIA
anak pertama dari 4 bradik
3 daripadanya myMom bela dari baby
alhamdulillah..sampai sekarang tak pernah lagi terputus hubungan
tup2....dah besar panjang...dah jadi bini org lagi
hehheee....cepat nyer masa berlalu...(tua dah kot aku nie..hihii)
sama besar dah kan
suwetttt je kan...hihii
ape pun tahniah along...
semoga kekal hingga ke akhir hayat..amin
rumahku syurgaku..hasil kerja my1st


No comments:

Post a Comment