Pages

Followers

Tuesday 15 April 2014

jalan2 cari makan dihari Jumaat

cerita ni lama dah kot
Jumaat nyer hal
klu Jumaat kan rehat lama bgai kaum pompuan
dulu2 kami suke lah merayap jauh2
la ni sejak menjak nie..kami suke je dok dlm office
belek2 kerja
jalan2 ke belog org
tidur
hahaaaaaa
tapi Jumaat tu kami saje lah nak beli kek coklat Anis
tak jauh pun dr office aku
kami g jalan kaki jer..
sampai dahhhhh
pilih jagn tak pilih...
tengah syok belek2..sekali tu de budak lelaki tu menegur 'akak' nie
heheee.....kenan ngan aku la tu...tau je aku de 3 anak dare..hahaaa
shomel kan
aku ajak borak..tayang pic
pic kat enset aku
suke ko...die ngan antromen aku tu...hahaaa
sekali ajak..die nak ngikut!!!
hehheeeee...
 kembali pasal kek coklat anis tu
sempat lah aku merasa
sedap....
ok....c u next...

No comments:

Post a Comment