Pages

Followers

Wednesday 5 March 2014

saje cari pasal..IKEA

menarik kan..
IKEA ...memang aku suke kot..hobi (kadang-kadang) jejalan kat sini bile perlu dan ada masa
makan karipap
makan sausage
makan aiskerim
makan karipap
karipap
karipap
karipap die sedap....hehheheee..

terjebak jugak lah...
katanye nak beli barang office
aku beli file nie
aku beli tong sampah nie
aku beli jugak jam nie
terbeli jugak..hihiiii benda2 nie
konform2 la kena beli lilin wangi nyer kan..
untuk kepuasan aku..aku beli set nie..
untuk my luvly PPG
beli 2 set 
sbb apa aku beli 2 set...untuk myfren....hhuhhehheee
capai kan beg ni..untuk kemudahan die nak bawak..
ada lagi wishlist yang aku kenang2 kan nak membeli kat sini nie..
next next la yer...

2 comments:

  1. uih kalo cite pasak ikea mmg lieya suke hahahahahah...byk bende leh makan kat sane...beli kat sane....adoiiiii....rambang mate tgk...kdg2 pergi nak makan meatball jek, tapi nan adooo tetap membeli jugak huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sangat kan....hihiiii...sikit pun jadi lah...singgit2 je pun..lama total..jadi puluh2 ringgit..heheee...makan karipap die pun dah sedap..toksah cite lah pasal metbol die kan...hehhee....tadah je ler....

      Delete