Pages

Followers

Thursday 13 March 2014

12 mac 2014 ...punya cerita

macam hari2 bekerja/sekolah 
rutin aku tetap berjalan dgn jayanya
selepas drop myPPG ke skul memasing
time punggah beg sekolah , bakul botol dsbnya
settle tu aku pun trus kan lah perjalanan nak ke tempat kerja
hurm........melepasi tol LKSA...agak slow traffic pagi nie
aku pun  slow n steady je mendrive 
sambil2 mendengar radio sinar.fm
ada ustaz dtg kekonti bersama-sama mendoakan untuk MH370
gear 3-4...free gear....tarik hand break...jalan lagi...traffic memang slow
sampai kat area jenjantas (atas highway) herm..de Kancil rosak duk belah kanan sekali
ok....aku pun free kan gear sementara kereta depan tak jalan..herm...
tetibe..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
perlanggaran telah berlaku
kereta aku diantara nya
ada 3 biji kereta yang terlibat
SAGA BML - SATRIA 1.3 - HONDA ACCORD
haiyakkk....
nie pic kereta pertama (depan aku)
just calar2 jer..
kereta aku yang ke2 ..ni pic dari depan
pic dari belah belakang
kereta yang ke3....belakang aku..
hurm....nasib lah semua pemandu cool
kereta pertama tu wanita ..akk 39 tahun..kije kat pandan indah duk kat cheras..
die mai SACC convec untuk seminar under syarikat die
so die just take no.phone..n go... sbb die tak kereta die tak serius sgt kan

yang kereta ke2 tu.,..(aku lah kan)
hurm....gitu lah rupenye....depan belakang ranap...

kereta yang ke3 dipandu oelh seorang lelakibersama bini yang sarat mengandung 9 bulan
menuju ke makamah
balik kerja malam dari sebuah kilang di Hicom

hurm.....
(esok sambung )

No comments:

Post a Comment