Pages

Followers

Wednesday, 1 January 2014

jom nengok eroplane

buku2 latihan semua settle dah dibalut
cume buku teks kan..baru dpt..so baru nak mulakan operasi membalut lah ni
harap2 semua nya berjalan lancar
today lepak2 rumah je lah.....sbb esok nak mula sekolah dah kan
klu keluar kang..takut penat lah...letih lah.. so dok umah je lah
huhuu...

tapi petang2 tu saje lah g jejalan jugak
saje nak lihat permandangan luar....
meh kite g nengok areoplane...
location kat subang jer
pakcik ni kurang siuman.....sakan die membebel pasal kapal terbang tu turun
tempat ni lama dah aku melepak untuk tengok kapal terbang
dari zaman bercinta sampailah makcik anak 3
dulu xde tempat duduk mcm ni..sekarang dah ada
siap ada tempat paking kereta lagi
tapi tak lah penuh sgt....silih berganti..
video
kerap kali gak ada yang lending....kire best lah...

No comments:

Post a Comment