Pages

Followers

Friday 13 December 2013

usha-usha

saje je belek2 beg ni..
kot-kot berkenan...
rasa xde lah nak beli rasa nyer....
ana muslim rm59.90 coz ada roda ..leh tarik
ana muslim rm29.90 ..just beg biasa
comel kan...tapi nak tayang gak beg 'mahal' aku nie....
jauh beli ni.....nuuuu ha kat Sungai Golok @Mondok (ek)..heee
comel tak?hehheee 
tapi lah....tau kan aku ni membawa pemberat merata alam
beg aku klu tak berat 1/2 -1kilo memang bukan beg 'mama' lah...heee
agak2 ...bertahan ker? huuhu
halus kan tali beg ni......huhu.....so kena lah budjte2 isi barang dalam beg tu...hehehee
jangan nak main sumbat jer..sampai penuh!!!

3 comments:

  1. Salam,mana ye utk dapatkn beg ana muslim tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf agak lewat sy membalas nya.
      saya sekadar mencuci mata je puan..di kedai MU pakaian MU disekitar rumah saya..

      Delete
  2. Salam,mana ye utk dapatkn beg ana muslim tu?

    ReplyDelete