Pages

Followers

Friday 23 August 2013

myAnje demam lah pulak

hari isnin tu myAnje a.k.a my3rd dah menunjukkan sintomp2 nak demam
ni yg wat mak nyer risau2 jer ni
sekali tengah mlm hari selasa tu...panas die dah sampai 38.8 hadoiiilah..
dengan gah nyer mak nyer bersengkang mata melayan
tapak kaki n tangan nyer sejuk sgt...sampai biru2..
aku n muB sakan panaskan
anje pun dah menggigil2 badan nyer...
sumbat ubat demam n ubat batuk...harap2 reda lah
ajak g mandi...
dah berkurangan ..alhamdulilah
risau tahap gaban aku.....harap2 tak lah jadi ape....
aku ajak borak..aku ajak tengok tv....
bogel tu....layan mr.bean layan i-tab
segala macam aku gunekan....
dr pukul 2.30pagi sampai pukul 7.00pagi my3rd tak tido
sekali tu dgn mak nyer pun sanggap nie...
tapi sbb kan my1st n my2nd nak g skul kan...hantar die g tadika pastu aku balik umah balik..sambung tidor

No comments:

Post a Comment