Pages

Followers

Wednesday 24 July 2013

baju kurung baru untuk raya

alhamdulillah
hari ni dah masuk 15 Ramadhan 1434
tingal 15hr lagi kita akn beraya weeee
selamat hari raya
raya dpt semua serba baru
sabtu baru ni
seawal pukul 11am kami dah terjebak ke mydin usj
plan nak beli barang dapur yang dah kehabisan
sekali tu kan...en.asben pelawe baju kurung laks
gile tak nak kan..
3pasang rm50
aku ok je.r.sbb aku ni jenis tak berkira ape pun
asal yg sedap mata memandang aku ok2 jer
antara yng sempat dicapai
2kurung moden 1 kurung biasa
jenis kain kotten yg lembut....yang penting aku suke!!!
sampai umah aku renovate sikit
heheee
kasi getah di hujung lengan
kecik kan pinggan dan tambah 'dart' kat kurung moden tu
baju yg ditempah pun ada tau
3 pasang gak...2pasang koten from vietnam 1pasang pemberian dr maklong(luv u)
tada......tak dpt ketgn lagi nie
harga adalah lah buleh tahan..hheee..
rm159 untuk 3pasang dewasa 3 pasang kanak2
sbb ape de baju 3 pasang untuk kanak2 tu..
belen bju mak nyer lah kan...mak nyer kain nyer jimat..pakai sikit jer..hahhaaaa
ada 4 pasang lagik baju kurung kira baru lah..sbb baru pertama kali pakai
leh jugak kire baju baru kan
hehheeee..
wahhhhhh..sakan berlambak baju baru aku untuk raya tahun ni
tudung je tak intai2 lagi
hurm...
sebelum di'renovate' 
bju untuk PPG tak cari lagi ni
dah de request nak beli kat aeon
katanya kat sane cantik...ada kale purple
cantik gak...rm49 tapi tak nak beli
takpe lah...papa nyer dah janji nak belikan kat aeon jer
dah itu pilihan dorang kan
hheeeee..polow jer

No comments:

Post a Comment