Pages

Followers

Tuesday 5 March 2013

alhamdulillah

alhamdulillah aku dan anak2 masih dilindungi olehNYA

kesah ni berlaku petang semlm
nak pulak baru semlm dorang2 ni muncul

pagi tu g kije mcm biasa lah..park kat belakang opis
sejak 2hr lepas en.lipas dah menunjukkan kepantasan nyer melarikan diri
so aku pun bg ler ubat sedas dan berdas2 dgn semburan aresol
hurm..dgn harapan petang kang semua mati terbongkang


balik tu sempat aku mengisi minyak kereta untuk kegunaan harian
lepas tu trus balik umah myMom amik PPG
elok je aku park & bukak pintu kereta sekali ternampak ada warga baru !!!
what !!!!
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

macamana lah engkau boleh sesat dlm keta aku ni?
tolonggg lah...
dekat setengah jam aku buat kerja nak menghalau die ni
sekali tu tewas jugak di tgn aku dgn cik aresol kita
dekat setengah botol lah jugak....
huhuu......trus aku FOBIA okeyyy
sgt FOBIA
seb lah aku dan anak2 masih dilindungi olehNYA
kalau lah dia ni keluar time anak PPG dlm keta
masyaallah..tak tahu ape nak aku katakan..


No comments:

Post a Comment