Pages

Followers

Monday, 10 December 2012

kan dah demam

assalamualaikum..

cerita untuk harini
my2nd yg ligat bagai gasing demam
dr ahad lagik..tp so so je lah hangat nyer
sekali dah tengah mlm tu..sgt lah hangat suhu badannyer
klu de benda alah tu nak cek.
tentu dah dekat 38.7darjah celcius rasa nyer
herm..berjaga lah 2 branak ni sampai pukul 4-5 pagi
terlelap kejap sedar balik seb sempat baru pukul 7pg

siap2 nak g bertugas dgn jaya nyer
coz today mySis anual leave
so makcikanak3 ni kena masuk opis dgn segera yer..

sekali tu my2nd nak polow gak..
her,,terlayan ke...seb lah line clear
tp dgr nyer de meeting pukul 3 kat meeting room nie..
herm....
muke sgt lah lemau nye
moga mlm ni tak lah serisau mlm td mak nyer nie
aku risau betul klu PPG demam
tp rata2 mak lah kan sgt susah hati klu anak nyer demam kan...

ni angkara terlebih nyelam n swimming lah ni kan...

No comments:

Post a comment