Pages

Followers

Friday, 23 November 2012

Icity Time

halooooooo
salam hari  Jumaat, penghulu segala hari
hari untuk berbaju kurung dgn ayunya...

kisah petang smlm aku berjaya membawa pulang my2nd
sekali jer aku ajak..'jom sakinah'
die pun trus je masuk keta
sebagai ganjaran hadiah nyer..jom kite g Icity...
 mana lagik...Kidz world lah jawab nyer kan..
cuti lepas pun dah g Kidz World gak
tapi saje repet kan...mak ko mampu layan je lah kan...
kali ni papa pun polow sekali..tak le mama handle sensorang kan...
masuk bayar rm5 sorang kecuali my3rd
sbb de diskaun 50% untuk peemegang kad TAWAS
KAd TAWAS















klu tak rm10 cha...tak mampu mak ko nak bayor wey...
ok lah rm10 main sampai lebam
masuk pukul 8.30 sampai 12tengahmlm
pastu jejalan jap kat luar tu negok lampu yg santek2 sgt kan
rm10 untuk paking keta..
disebabkan dah kepenatan bermain sakan
dalam keta tak sampai umah lagik memasing dah layan....

meh kite layan video PPG berjimba2

video

video

sakan kan dorang main...lantak lah asal kome bahagia PPG oit....
nak main kat menan luar tu omak engkau ni dok mampu !!!!

** video dari hasil hset murah,gitu ler**

No comments:

Post a Comment