Pages

Followers

Tuesday, 16 October 2012

Snap & win

 S N A P S H O T * A * G O A L & W I N 
Celebrate the AFF Suzuki Cup 2012 with AEON! 





Demonstrate your passion for football by taking your very own creative snapshot of goal front action at any AEON Shopping Centre AFF Suzuki Cup 2012 Highlight Area today! 


---- acehcehhhceh....mak pun trgolong ler nak nganto nyer kan 
mana ler rejeki dpt voucher rm10 kan...mender pree2 ni ai suke..
kebetulan ai wit myB n my3rd ada g wat lawatan pepagi ke AEON bukit rajah
mak pun snap2 ler beberapa picture ler sesaje kan..n sesaje je hanto kat email ke sini


nampak tak mana dak kecik tu?

wah..sgt bergaya kan..haaa
aku berjaya wey....dpt voucher AEON rm10
tp nak ngambik nyer tu jauh ler pulak..
ke HQ AEON kat wangsa maju 

Untung nasib timbul..
klu tak sertai tak de le peluang nak menang kan..heeee

ALHAMDULILLAH...




No comments:

Post a comment