Pages

Followers

Tuesday 9 October 2012

budak kecik

selamat petang...

PPG aku ni masih under age..tp kan..
cara dorang pikir mcm lah dah darjah 3
tp salah aku kot..sbb suke cerita hal yg sebenar pasal itu lah..pasal ini lah..
coz aku lebih suka cerita tanpa selindung...
pasal sesuatu yg PPG ingin tahu..
dr situ die punyer pemikiran kan nampak matang n dewasa
tp tetap notty
tetap ngompol
tetap tetek kan...
tapi aku tapis gak lah..klu bab yg cerita dewasa2 nie....
tak jugak lah cerita pasal 18SX kan..SX ke XX ke EX ? hahhaaa

bagi aku ..untuk pengetahuan die gak...
supaya die lebih mengerti..walau berat untuk die mengerti apa yg tersurat n tersirat
tp sekuarang2 nyer die paham..
kenapa mama tak suka ppg buat macam tu!!
kenapa mama akan naik angin klu ppg baut mcm ni!!!
sbb dah tau pe kan akibat nyer kan..

Pikir kan yg elok2 n molek je lah..



No comments:

Post a Comment