Pages

Followers

Tuesday 17 July 2012

Gadjet

hidup tanpa gadjet
sgt lah gadjet kan...
 iphone n galaxy tab termasuk gadjet tak?
suke lah kan...hahaaa
PPG dah 1week hidup tanpa galaxy tab...
bengang aku..dok puas gaduh nak men benda alah tu...ok lagi 
ni di buat like a drawing block..terlampau sudah lah kan..
aku menyinga jap lah kan...esok nyer aku sorok dr pandagan mata mereka
huhu....aku kabau kan aku dah jual kat antyAnoi 

sekali tu jumaat lepas my1st laks wat  mak terkedu sat
die meraba2 kat cadigan aku mencari iphone
sekali tu aku dok leka2 kat taman alam impian..
dah otw nak balik tu aku teraba lah kat poket baju.....xde!!! hilang ke!!!
tercicir..tanya my1st kata nye tertggl kat kusi kat alam impian..
 gile kentang okeyyy...
paking  n carik...JUMPE ...
hurm....dari time n saat itu aku bohong kan iphone dah hilang n tak jumpe
so sad !!!!

No comments:

Post a Comment