Pages

Followers

Thursday 5 April 2012

idea oh idea

petang2 ni sambil wat kije chop mengechop drawing
tinggal beberapaset jer..
yg dah siap dok rupe mcm ni pulak
siap digulung yer..
chop mengechop berlaku diatas nie lah
mestilah kena buat kat atas meja kan.
memasing dgn tugasan memasing....bz...bz...bz...BZZ

yg aku nak cerita pasal idea ni....sbnar nyer..hujung bulan ni de majlis pengantin anak buah aku
majlis berlangsung kat chemor ipoh perak
aku ni nak sumbang RM tu tak brape nak byk lah kan...
nak sumbang tenaga..mcm xde lah kan.(de anak2 kecil ni)
tp klu bab nak sumbang hasil kraft aku suka
korang suka? hehee
aku ngah ligat cari idea nak wat peten yg mcmane
simple but nice..tema pink = hijau
hermmm....antara calon2 nyer...

takde lah aku nak buh teddy kecik ni kan...
lagi
cantek gak..tapi mcm malas je nak bengkok2 kan dawai tu

lain lah
aku suka design mcm nie..
ape pun..aku guna lah kepakaran aku menguli sabun untuk dijadikan bunga kan
 baru nampak hasil kraftangan nyer..
insyallah....
akan berhasil


No comments:

Post a Comment