Pages

Followers

Friday 27 April 2012

hati-hati

selamat berhari JUMAAT
pengajaran untuk aku
len kali klu nak menyoping or berwindow soping paling-paling soping sakan
kena perhatikan harga nyer betul
pastikan yg betul2 punyer harga..
 ahhaaaaa JAGN SAMPAI TERTIPU mcm AKU
 tujuan nak beli puting botol susu di SACC MALL
BUTIK ANAKKU
beg plastik nyer
 benda kat dlm nyer...

gini ler rupe puting nyer
harga nye  rm4.90
ok sgt tu..ngah sale agak nyer ni..
coz harga biase rm6.90
beli punyer beli sekali bayar ler..
(kelalaian aku gak kot, tak cek masa dorang scan)
sesampai di opis belek2 resit sekali
v
v
v
rm6.90
makcik anak 3 ni mcm tak puas hati lah kan
 kol ler balik ke kedai tu..
 tutt tuttuttt..
setiap resit ada no phone yer
aku: hello..td akk ade beli puting anakku kat kedai u, nengok kat sticker harga rm4.90
       tapi sekali harga dlm resit rm6.90

salegirl: ye ker kak? kejap yer saya cek balik

aku: ok....

beberapa minit yg lepas

salegirl: ohw puting yg akk beli tu memang harga nyer rm6.90 kami tersilap taruk tanda harga
           maaf yer kak

aku: eh..bukan setiap premis mengamalkan pelanggan jer yg betol? scan ikut harga yg dipamer kan?
salegirl: sorry lah kak..saya tersalah..kiteorg takde buat mcm tu..

aku: herm...mcm tu yer....dah tu?

salegirl: saya tak buleh pulang kan duit akk semula

aku: yelah kalu dah mcm tu..lain kali tampal stiker tu cek betul2..

hati denyut2 gak...walau rm2 pun kan..
herm.......
nasib ler aku RAKYAT MALAYSIA yg bersopan santun

2 comments: