Pages

Followers

Friday 23 March 2012

sesambil

aku paling suke menyibukkan kan diri
baru rasa waktu tu terisi dan di manfaatkan dgn betul...tak gitu? huhuu
kat office kalu aku buhsan2..aku update ler sume hal yg berkaitan dgn tugas aku
kemas file ker..kemas bilik store ker..
 nie salah satu hobby aku
salah satu shoot dlm office aku
area ni dari atas kebawah aku clearkan....
susun cantik2..rapi2..biar mudah nak dicari oleh aku
klu org lain..sti tak jumpe..hahaaa
klu dah buhsan dok ngadap ni je..
aku wat ni pulak kat tingkat 1
kerja di tingkat 1
menfotos dokumen laks...
dah mcm bukak kedai fotostate laks..heee.sekadar rosak kecil2 lan tu....mudah je..
 aku n deqnoor  akan mengerjakan  dgn jayanya
sambil2 menfotos tu..aku dapt apa yg aku oder dr milkadeal
huh..jenuh nak pilih antara 2 nie...tp aku amik PINK @strawberry
dah siap sume tu....aku layan nie pulak
sembat + tulang belut bju PPG aku nie
at last sekali..time lunch hour...
sardin masak kicap..weee
alhamdulillah..settle kije n tugasan aku di office

No comments:

Post a Comment