Pages

Followers

Monday 17 October 2011

sabtu yg bz

yeyyyy.....hari untuk bersama PPG
lepak2 @home without myB a.k.a papa PPG
kata nak balik wit brekpes...tp seb baik aku dah buat cucuq
klu tak my3rd sti nak 'acik..acik...' @nasi
sesambil tu aku wat 
base tart tp ni bukan hok aku
hehhee....sekali tu sampai umah dah nak kul 1.30pm
pe lagik...sambil layan PPG kan mata layu..lagik ler wat aku hangen
cukup time mySis dtg pick up aku wit my3rd trus g opis
de tugasan diluar jangkaan...
heee....packing goodies bag untuk tournement my golf 
sambil de le peluang g kedai D'manis nak beli mole untuk coklat
nak buat camni
beli cang gini mahal beb..baik aku buat...heee
so settle tu balik trus ke umah
seb baik dah segar
so siap2 whole d'family n ' jom jejalan'
tujuan ke klang parade misi nak carik baju RENOMA papa
heheeehehee....
 layankan jer...
balik umah ngam kul 11pm penat ngantuk..
 so ZZzzzzzzZZZZzzzzzzz

No comments:

Post a Comment