Pages

Followers

Tuesday 30 October 2012

aidil adha - windu

assalamualaikum..

lama aku tak tulis kat dairy nie
byk kesah sebenarnya
tapi kesuntukan masa yg cemburu sgt dgn aku nie...hehhee

tp xlah ade yg menarik sgt..
live aku simple jer
agak nak merayap...puas2 merayap
agak2 nak dok lepak kat umah...dok sampai jemu !!!
hahhaaaa

cuti Raya haji pun 3 hari kan
so lama lah dok umah nyer..
raya kat umah sewa n taman kandis jer
sakan mkn daging kurban wey....tp i like...

selamat hari raya aidil adha

sejak 22 oktober my2nd tengah takde mood nak balik umah papa katanya
nak dok tidur umah nenek..temankan nenek
sampaikan kata nak kemas baju nak dok lama2 dgn nenek.
hehhee..layan kan jer...
aku tak kesah lah..asal die suke n hepy

ye lah kat sane ade je yg melayan
xde nak gaduh2 wit adik n kakak nyer
kunun lah...abg is selalu bawak jalan..heeeee
tp nanti myMom nak g CH kena paksa balik gak
sian woo ..tak kan nak hangkut gak...kang leceh lah nak bercuti kan...

ape pun mama windu kat bby tau.,...
kan tiap2 malam bby tidur n teman kan mama kan...
esok2 balik umah papa yer....tidor ngan mama

I luv myPPG

choppppppppppppppp...
i nak share ni..tahun ni pestime aku masak OTAK lembu...
otak lembu masak lemak cili ape punder gile pedasss berapi !!!


sgt pedasss

No comments:

Post a Comment